wtorek, 4 września 2012

Trylogia Bourne'a


Ostatnio miałam chęć na odświeżenie sobie trylogii Bourne'a
Tożsamość, Krucjata i Ultimatum zostały przeze mnie obejrzane i nawet trochę bardziej zrozumiane! dodatkowo po przetrząśnięciu Internetu (z 'małą' pomocą Wujka Google) przeczytałam Wiki: Tożsamość Bourne'a i jak widać na dole, okazało się, że nie dość, że są książki to jeszcze zostały przetłumaczone na rodzimy język i do tego można je znaleźć!
Oto dowód: 
Wszystkie zdjęcia zrobione zostały przez Allegrowicza 1611am od którego zakupiłam cały zestaw :)
Dodam jeszcze, że zakupów dokonałam po wypożyczeniu pierwszej części z biblioteki publicznej (Boże, chwal wszystkie placówki tej wspaniałej instytucji!!) i ocenieniu czy w ogóle da się to czytać, da się!
A wszystko przez Matta Damon'a! i moją lubość czytania tasiemcowych serii :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz